Tento e-shop využíva cookies a bez ich použitia nie je schopný fungovať.
Reklamácie
Pre vybavenie reklamácie je potrebné k reklamovanému tovaru priložiť ( alebo zaslať e-mailom ) vyplnený reklamačný formulár, doklad o kúpe tovaru.
V reklamačnom formulári je potrebný vyplniť podľa uvedených požiadaviek.
Reklamácia bez priloženého reklamačného formulára bude braná ako nekompletná a "vrátená" na doplnenie.
Reklamácie sú riešené podľa platných reklamačných pravidiel a reklamačného poriadku.
Potrebné doklady k reklamácii
K uplatnenie reklamácie je potrebné korektne vyplniť a priložiť k reklamácii reklamačný formulár ( prípadne zaslat mailom ) a doklad o zakúpení tovaru.
Vybavenie reklamácie
Reklamáciu sa snažíme vyriešiť čo v najkratšom možnom čase.
Tu nájdete reklamačný poriadok ktorým sa riadi obchod www.autodrahy-carrera.sk.
Vyplnený reklamačný formulár je potrebne priložiť k reklamácii.
Často kladené otázky
- Ako mám zadať reklamáciu? Reklamáciu je potrebné doručiť na adresu: Media comm s.r.o., Dlhá 229/3, 90501 Senica. Spolu s tovarom treba doručiť vyplnený reklamačný formulár a doklad o kúpe tovaru.
- Kam poslať / doručiť reklamáciu? Reklamáciu je potrebné doručiť na adresu: Media comm s.r.o., Dlhá 229/3, 90501 Senica.
- Kde sa mam informovať o reklamácii? Informácie o reklamáciizískate na info@olivers.sk, prípadne na tel. čísle: +421910197979